2015-08-15

Diana Krall / Дайана Кролл - Fly Me To The Moon / Віднеси мене на Місяць / Унеси меня на Луну

GREATEST JAZZ MUSICIANS OF ALL TIME / НАЙВИДАТНІШІ ДЖАЗМЕНИ ВСІХ ЧАСІВ І НАРОДІВ / ВЕЛИЧАЙШИЕ ДЖАЗМЕНЫ ВСЕХ ВРЕМЕН И НАРОДОВ

MASTERPIECES OF JAZZ MUSIC / ШЕДЕВРИ ДЖАЗОВОЇ МУЗИКИ / ШЕДЕВРЫ ДЖАЗОВОЙ МУЗЫКИ

Diana Krall / Дайана Кролл - Fly Me To The Moon / Віднеси мене на Місяць / Унеси меня на Луну 

  • "Fly Me to the Moon" is a popular standard song written by Bart Howard in 1954.
  • «Віднеси мене на Місяць» - це популярна пісня, що написана Бартом Ховардом у 1954 році.
  • «Унеси меня на Луну» — это популярная песня, написанная Бартом Ховардом в 1954 году.
Diana Jean Krall (born November 16, 1964) is a Canadian jazz pianist and singer, known for her contralto vocals.
Дайана Кролл, (англ. Diana Krall, нар. 16 листопада 1964, Нанаймо) — канадська джазова співачка і піаністка, відома своїм контральто, володарка трьох премій «Греммі» та восьми премій «Джуно», найпрестижнішої музичної нагороди Канади.
Дайана Кролл (англ. Diana Krall, род. 16 ноября 1964, Нанаймо) — канадская джазовая певица и пианистка, обладательница трех премий «Грэмми».

No comments :

Post a Comment